Rijd de vernieuwde elektrische Nissan Leaf met 4% bijtelling

4% bijtelling in 2020? Ja, dat kan!

Wees er snel bij! Wij hebben nog enkele Nissan Leafs in december 2019 kunnen registeren, zodat u tot december 2024 kunt profiteren van 4% bijtelling!

Kia e-Niro alternatief

Wij hebben geen Kia e-Niro meer op voorraad. De huidige levertijd van de elektrische Kia e-Niro is meer dan 1 jaar.
De Nissan Leaf is hét alternatief voor de Kia e-Niro. De zithoogte en het ruimteaanbod is vergelijkbaar, en de Nissan Leaf beschikt over dezelfde accucapaciteit als de Kia e-Niro. 

  • Autobedrijf Beltman is dé specialist in elektrisch rijden
  • Erkend Nissan en Kia (service) dealer
  • Aangesloten bij BOVAG
  • Donderdagavond koopavond tot 21.00u
  • Onze klanten beoordelen ons met een 9,5!

Nissan Leaf e+ Tekna 62 kWh

  • Leder/Suede bekleding
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
Bouwjaar 2020
Kilometerstand8 km
BrandstofElektrisch
TransmissieAutomaat

Specificaties

  • KentekenOnbekend
  • CarrosserieHatchback
  • Kilometerstand8 km
  • Bouwjaar 2020
  • BekledingHalf leder / alcantara
  • BrandstofElektrisch
  • TransmissieAutomaat
  • KleurRood metallic
  • EnergielabelA
  • Aantal deuren 5
  • BTW/Marge regeling BTW is aftrekbaar
  • Gewicht 1630 Kg

Opties en accessoires

  • Leder/Suede bekleding
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
  • Achterbank in delen neerklapbaar
  • Airbag(s) hoofd achter
  • Airbag(s) hoofd voor
  • Airbag(s) side voor
  • Airbag bestuurder
  • Airbag passagier
  • Airco (automatisch)
  • Alarm klasse 1(startblokkering)
  • Anti Blokkeer Systeem
  • Anti doorSlip Regeling
  • Armsteun voor
  • Audio installatie premium
  • Autonomous Emergency Braking
  • Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
  • Bandenspanningscontrolesysteem
  • Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
  • Binnenspiegel automatisch dimmend
  • Boordcomputer
  • bots waarschuwing systeem
  • Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
  • Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
  • Buitenspiegels verwarmbaar
  • Chroom delen exterieur
  • Cruise control adaptief
  • DAB ontvanger
  • Dimlichten automatisch
  • Dodehoek detector
  • Elektrische ramen voor en achter
  • Elektronische remkrachtverdeling
  • Elektronisch Stabiliteits Programma
  • Extra getint glas
  • Fabrieksgarantie
  • grootlichtassistent
  • Hill hold functie
  • Hoofdsteunen actief
  • Keyless entry
  • keyless start
  • LED achterlichten
  • LED dagrijverlichting
  • Lederen stuurwiel
  • LED mistlampen
  • Lichtmetalen velgen 17"
  • Metaalkleur parelmoer
  • Multimedia-voorbereiding
  • Oplaadmogelijkheid
  • Parkeersensor voor en achter
  • Regensensor
  • Rijstrooksensor met correctie
  • Stuurbekrachtiging
  • Stuur verstelbaar
  • Stuurwiel multifunctioneel
  • Stuurwiel verwarmd
  • Telefoonintegratie premium
  • Uitparkeer waarschuwing
  • Verkeersbord detectie
  • Vermoeidheids herkenning
Toon alle opties & accessoires

Over deze Nissan Leaf

Betreft de vernieuwde Nissan LEAF in e+ Tekna 62 kWh met de extra grote actieradius.
Nu uit voorraad leverbaar met extra hoge korting in 2020!! Evt. leverbaar met ons optionele Style Pack voor €2.175,- extra, bestaande uit : 19" velgen in de kleur zwart en een haaienvin antenne.

De Getoonde prijs is inclusief afleverkosten.

Toon volledige tekst

Garanties

Bovag

Financiering

Let op: Geld lenen kost geld.

Vraag een offerte aan voor de Nissan Leaf en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen voor de mogelijkheden.

Uw maandlasten 447,-
Contante waarde
€ 46.495
Contante aanbetaling
23.247
Totaal kredietbedrag
23.248
Effectieve rente op jaarbasis
5.9 %
Totaal door u te betalen bedrag
26.820
Duur van de kredietovereenkomst
60 maanden
Slottermijn
0
Termijnbedrag
447
Financiering wordt verstrekt door Nissan Financial Services, handelsnaam van RCI Financial Services B.V. te Schiphol-Rijk (KvK-nummer 30055070, AFM-vergunningsnummer 12009781).
Dit overzicht is slechts een indicatie.

Ook interessant

Nissan Leaf E+ tekna 62 kwh

Nissan Leaf

e+ Tekna 62 kWh
  • 2019
  • 8 km
  • Elektrisch
  • RIJSSEN
  • Leder/Suede bekleding
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
€ 46.495,- Financiering€ 447,- p/m
Nissan Leaf E+ tekna 62 kwh

Nissan Leaf

e+ Tekna 62 kWh
  • 2019
  • 8 km
  • Elektrisch
  • RIJSSEN
  • Leder/Suede bekleding
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
€ 46.495,- Financiering€ 447,- p/m
Nissan Leaf E+ tekna 62 kwh

Nissan Leaf

e+ Tekna 62 kWh
  • 2019
  • 8 km
  • Elektrisch
  • RIJSSEN
  • Leder/Suede bekleding
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
€ 45.995,- Financiering€ 442,- p/m

Informatie

    Uitgelicht: 6 vragen over elektrisch rijden

    Nee. Bij iedere auto met verbrandingsmotor gaat er veel energie verloren in lawaai en hitte. Die hitte is zo groot dat een deel van die bewegingsenergie moet worden opgeofferd om de motor te koelen. Bedenk daarnaast ook dat brandstof uit de grond wordt gepompt, geraffineerd en getransporteerd moet worden. Deze weg kan ook niet op tegel elektriciteit die lokaal wordt opgewekt

    Nee. Elektrische auto’s verbruiken daadwerkelijk minder energie. Zie ook het bovenstaande punt.

    De eerste generatie elektrische auto’s is nu zo’n 10 jaar oud, en de slijtage van de accu is nog gering. De accu’s van moderne elektrische auto’s slijten nog minder hard. Uit recent onderzoek blijkt dat de slijtage van de accu van elektrische auto’s gemiddeld slecht’s 3,2% per jaar is.

    Dit komt omdat elektrische auto’s veel regeneratief remmen. Dit houdt in dat de auto afremt op de motor, en zo weer nieuwe energie opwekt.

    De nieuwe WLTP-meting is veel realistischer dan de oude meting. Het aantal kilometers dat de fabrikant opgeeft is bij de huidige elektrische auto’s onder normale weersomstandigheden zeer realistisch.

    Net als bij een benzine- of dieselauto geldt dat het verbruik afhankelijk is van de rijstijl. Wie met een traditionele auto meer verbruikt dan de fabriek opgeeft, zal dat met dezelfde rijstijl ook doen met een elektrische auto.

    Daarbij heeft een elektrische auto een uniek probleem: het koelen of verwarmen van het interieur kost relatief veel energie. De verwarming in een traditionele auto gebruikt restwarmte van de motor en is daarom gratis. Een elektrische auto moet zelf warmte opwekken en dat kost veel energie. Daarbij hebben accu’s (afhankelijk van het type) minder capaciteit bij koud weer en dat kan tot wel 20% minder actieradius opleveren.

    Voorbeeld: de huidige Nissan LEAF 62kWh komt volgens de realistische WLTP-meting zo’n 385km ver. Stel: je rijdt gemiddeld 200 kilometer per dag, dan bied een elektrische auto juist méér vrijheid dan een gemiddelde brandstofauto. Wanneer je de auto ‘s nachts thuis oplaad hoef je namelijk onderweg nooit op te laden, en houd je altijd ruimschoots actieradius over. Stel dat je meer kilometers maakt, maar overdag op je werk of bij je afspraak/afspraken op kunt laden, dan betekend dit ook dat je onderweg nooit op zoek hoeft naar een laadstation. Voor veel mensen geldt dus dat een elektrische auto wat dat betreft handiger is dan een brandstofauto, omdat je onderweg niet meer naar een tankstation hoeft.

    Wilt u graag meer informatie over de nieuwe Nissan LEAF?

    Of zoekt u iets anders? Laat uw telefoonnummer achter, dan bellen wij u terug.