Rijd de vernieuwde elektrische Nissan Leaf met 8% bijtelling

8% bijtelling?

Wees er snel bij! Wij hebben nog enkele Nissan Leafs in december 2020 kunnen registeren, zodat u tot december 2025 kunt profiteren van 8% bijtelling!

  • Autobedrijf Beltman is dé specialist in elektrisch rijden
  • Erkend Nissan dealer
  • Aangesloten bij BOVAG
  • Donderdagavond koopavond tot 21.00u
  • Onze klanten beoordelen ons met een 9,5!
16 voertuigen
Let op: Geld lenen kost geld.

Voertuigoverzicht

Nissan Leaf E+ n-connecta 62 kwh excl. btw

Nissan Leaf

e+ N-Connecta 62 kWh EXCL. BTW
  • 2021
  • 8 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stuurwiel multifunctioneel
  • Voorstoelen verwarmd
€ 32.225,- Financiering€ 310,- p/m
Nissan Leaf E+ n-connecta 62 kwh

Nissan Leaf

e+ N-Connecta 62 kWh
  • 2021
  • 8 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stuurwiel multifunctioneel
  • Voorstoelen verwarmd
€ 38.995,- Financiering€ 375,- p/m
Nissan Leaf E+ n-connecta 62 kwh excl. btw

Nissan Leaf

e+ N-Connecta 62 kWh EXCL. BTW
  • 2021
  • 8 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stuurwiel multifunctioneel
  • Voorstoelen verwarmd
€ 32.225,- Financiering€ 310,- p/m
Nissan Leaf E+ n-connecta 62 kwh

Nissan Leaf

e+ N-Connecta 62 kWh
  • 2021
  • 8 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stuurwiel multifunctioneel
  • Voorstoelen verwarmd
€ 38.995,- Financiering€ 375,- p/m
Nissan Leaf 2.zero edition 40 kwh

Nissan Leaf

2.ZERO EDITION 40 kWh
  • 2018
  • 83.990 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • Cruise control adaptief
  • Dodehoek detector
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
  • Stuurwiel verwarmd
€ 17.995,- Financiering€ 173,- p/m
Nissan Leaf 2.zero edition 40 kwh

Nissan Leaf

2.ZERO EDITION 40 kWh
  • 2018
  • 83.990 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • Cruise control adaptief
  • Dodehoek detector
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
  • Stuurwiel verwarmd
€ 21.775,- Financiering€ 209,- p/m
Nissan Leaf Acenta 30 kwh

Nissan Leaf

Acenta 30 kWh
  • 2017
  • 54.176 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • Achteruitrijcamera
  • Audio-navigatiesysteem
  • Stoelverwarming voor en achter
  • Stuurwiel verwarmd
  • Zonnepaneel
€ 13.995,- Financiering€ 134,- p/m
Nissan Leaf Acenta 30 kwh

Nissan Leaf

Acenta 30 kWh
  • 2017
  • 54.176 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • Achteruitrijcamera
  • Audio-navigatiesysteem
  • Stoelverwarming voor en achter
  • Stuurwiel verwarmd
  • Zonnepaneel
€ 16.995,- Financiering€ 163,- p/m
Nissan Leaf E+ tekna 62 kwh

Nissan Leaf

e+ Tekna 62 kWh
  • 2019
  • 8 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • Leder/Suede bekleding
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
€ 46.195,- Financiering€ 444,- p/m
Nissan Leaf E+ tekna 62 kwh

Nissan Leaf

e+ Tekna 62 kWh
  • 2019
  • 8 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • Leder/Suede bekleding
  • LED koplampen
  • Navigatiesysteem full map
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
€ 38.180,- Financiering€ 367,- p/m
Nissan Leaf E+ tekna 62 kwh

Nissan Leaf

e+ Tekna 62 kWh
  • 2019
  • 3.965 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • Haaienvin antenne
  • LED koplampen
  • Lichtmetalen velgen 19 "
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
€ 35.595,- Financiering€ 342,- p/m
Nissan Leaf E+ tekna 62 kwh

Nissan Leaf

e+ Tekna 62 kWh
  • 2019
  • 3.965 km
  • Elektrisch
  • Automaat
  • RIJSSEN
  • Haaienvin antenne
  • LED koplampen
  • Lichtmetalen velgen 19 "
  • Rondomzicht camera
  • Stoelverwarming voor en achter
€ 42.995,- Financiering€ 413,- p/m

Uitgelicht: 6 vragen over elektrisch rijden

Nee. Bij iedere auto met verbrandingsmotor gaat er veel energie verloren in lawaai en hitte. Die hitte is zo groot dat een deel van die bewegingsenergie moet worden opgeofferd om de motor te koelen. Bedenk daarnaast ook dat brandstof uit de grond wordt gepompt, geraffineerd en getransporteerd moet worden. Deze weg kan ook niet op tegen elektriciteit die lokaal wordt opgewekt

Nee. Elektrische auto’s verbruiken daadwerkelijk minder energie. Zie ook het bovenstaande punt.

De eerste generatie elektrische auto’s is nu zo’n 10 jaar oud, en de slijtage van de accu is nog gering. De accu’s van moderne elektrische auto’s slijten nog minder hard. Uit recent onderzoek blijkt dat de slijtage van de accu van elektrische auto’s gemiddeld slechts 3,2% per jaar is.

Dit komt omdat elektrische auto’s veel regeneratief remmen. Dit houdt in dat de auto afremt op de motor, en zo weer nieuwe energie opwekt.

De nieuwe WLTP-meting is veel realistischer dan de oude meting. Het aantal kilometers dat de fabrikant opgeeft is bij de huidige elektrische auto’s onder normale weersomstandigheden zeer realistisch.

Net als bij een benzine- of dieselauto geldt dat het verbruik afhankelijk is van de rijstijl. Wie met een traditionele auto meer verbruikt dan de fabriek opgeeft, zal dat met dezelfde rijstijl ook doen met een elektrische auto.

Daarbij heeft een elektrische auto een uniek probleem: het koelen of verwarmen van het interieur kost relatief veel energie. De verwarming in een traditionele auto gebruikt restwarmte van de motor en is daarom gratis. Een elektrische auto moet zelf warmte opwekken en dat kost veel energie. Daarbij hebben accu’s (afhankelijk van het type) minder capaciteit bij koud weer en dat kan tot wel 20% minder actieradius opleveren.

Voorbeeld: de huidige Nissan LEAF 62kWh komt volgens de realistische WLTP-meting zo’n 385km ver. Stel: je rijdt gemiddeld 200 kilometer per dag, dan bied een elektrische auto juist méér vrijheid dan een gemiddelde brandstofauto. Wanneer je de auto ‘s nachts thuis oplaad hoef je namelijk onderweg nooit op te laden, en houd je altijd ruimschoots actieradius over. Stel dat je meer kilometers maakt, maar overdag op je werk of bij je afspraak/afspraken op kunt laden, dan betekent dit ook dat je onderweg nooit op zoek hoeft naar een laadstation. Voor veel mensen geldt dus dat een elektrische auto wat dat betreft handiger is dan een brandstofauto, omdat je onderweg niet meer naar een tankstation hoeft.

Corona-update 15 December 2020

Werkplaats geopend

Om uw auto in goede conditie te houden is het heel belangrijk dat u onderhoud niet uitstelt! Ook in deze bijzondere tijden kunt u met uw auto bij ons terecht voor een werkplaatsbezoek. Klik hier om online een afspraak te maken. U kunt een vervangende auto meekrijgen of gebruik maken van onze haal en breng service. Overleg dit met 1 van onze medewerkers tijdens het maken van de afspraak.

Ook in de werkplaats wordt er zeer zorgvuldig gewerkt d.m.v. hoezen om het stuur, de versnellingspook en de handrem en werken we met desinfecterende middelen.

Auto bezichtigen? Bel ons! 0548 – 514414

Online of bij u op locatie!

Bent u op zoek naar een nieuwe of tweedehands auto? Bel ons! Onze verkoopadviseurs staan u, ook op afstand, graag te woord!

Proefrit aan huis

Wij bieden proefritten aan huis aan. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden en de voorwaarden.

Acties

De Decemberacties gaan ondanks alles gewoon door. Interesse? Kom niet zomaar langs, maar bel ons, dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Klik hier voor de acties.